Re: Zkušenosti s boilies BBR

Úvod Diskuze Nástrahy a návnady Boilies a pelety Zkušenosti s boilies BBR Re: Zkušenosti s boilies BBR

#257750
busemi
Účastník

Mydlácký fešák
    Poslední výpravičku s koulemi od BBr a Pro LINE jsem absolvoval před 2 dny.
    Rybník mam pár stovek metrů od baráku takže u rybníka v tomto krásném počasí jsem teměř deně a naloženej ve vodě.
    A v jednom míste vždy tak 3 x za odpoledne vyskočil kapr mnohdy velice pěkný kus. Rozhodl jsem se tedy 2 dny před výpravou o lehké krmení boilísem kobrou vždi na večer. První večer jsem šel pouze asi s 80kuličkama druhu BBr T.K.O dyplí v oleji tuňák,krab dále fatal atraktion a od Pro LINE Fluor F9 Green Hell a slaný tuňák. Na tyto koule jsem měl zatim nejvíce uspěchu a tak jsem si myslel že obstojím s nimy i tady.
    Druhý den večer před krmením jsem si do míst už nahodil pruty. A opět jsem začal házet stejný druh krmení dovody.
    Po 10minutách se mi začala špička prutu klepat ale pípák ani nepípl. U sem se tu stim setkal. Vezmu za prut a vytahnu jej. Na konci udice vysí velká plotka. Zde je to velký problém je jich tu dost a buší do boilísu dokud se nepověsí. Pouštim zpět a znovu nahazuji.
    Do té doby než sem do vody naházel těch pár desítek kuliček tak jsem vytáhl ješte 6 takovejch pěknejch bělic. Velkej problém je na světe. Jak to mam udělat abych omezil chytání bělic a pokusil jse chytnout nějakého toho kapříka?
    Ješte ten večer volám. Prodejci superboilies a vyprávím mu o mém problému.
    A ten mi teda doporučil abych tedy skusi z uplně jiný škáli chutí. A doporučil mi The Tangi a Bílou jahodu od BBr.
    V den lovu ješte dopoledne si jedu pro tyto dva druhy boilis.
    K večeru si zbalim svích pár švestek a razim k vodě. Po příjezdu k vodě hned házim kobrou pár kuliček techto druhů.
    Na jeden prut dávám 2 kuličky Tangi+1 plovoučku ananasu a na druhý 2kuličky bílí jahody+Fluor Pop-up Blue spirit.
    Poté ješte lehce přikrmuji dokud je vydět.
    Uběhne hodina a zatim bez záběru jak od kapra tak od bělic. Už se stmívá a rozjíždí se brzda navijáku.
    První kousek na prute. A vypadá slušne po 5 minutách v sítce podběráku končí nádhernej šupináč který má okolo 6 kg. Na tangi. Do 11 večer jsem vytáhl ješte dva kousky okolo 5 kg. Balim proutky a jedu dom. Ve 4 ráno jsem zas u vody po chvíli opět záběr. Další kousek tentokráte větší měl 71cm a váhu 8kg. Nádherný šupináč mízí spátky ve vodě.Tentokráte vzal bílou jahodu. Vytáhl jsem ješte pár pěknýk kousků ale ten poslední stál za to.
    V 10 dopoledne přišel záběr. Po záseku se ryba rozjela jako torpédo proti mě. A já věděl že pro tuhle rybu jsem si sem přijel 🙂
    Uběhlo 10minut souboje a pořát byla odemě na 50metrů daleko. Po pul hodině jsem jí dostal na 10metru odemně ale pořát byla plná síly. Když se rozjela byla k nezastavení. Vymotala i 10metrůšnury naráz. Po 45minutách boje konečně se mi ukázal v celý kráse. Už byl unavenej ale moje ruka taky. Nakonec souboj vyzněl výtězne pro mě 🙂 tento kapr měl pouze 74cm a vážil neuvěřitelných 11,5kg. Rval se jako lev. A po jednej fotografiji plaval zpět do vody.Touto rybou jsem skončil. Bolela mě ruka a začal bej hyc.