Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 1. až 20. (celkem z 50)
  • Autor
    Zápisy
  • odpověď na: ÚN Vranov #252609
    Účastník

Fit: Teď jsem se vrátil s holkama domu. V pátek jsme nechytali a jen se stavili za klukama co seděli na místě, kde jsme chtěli chytat. Neměli nic. V sobotu jsme dospávali večírek ( šel jsem si jako slušnej člověk lehnout za světla o půl šesté ráno) a na ryby jsme vyrazili až odpoledne. Po zkušenostech z tohoto období po pár letech jsem nebral koule, ale už jen kuku a červy. A podařili se dva cejni na feeder kámoše, já na těžko nic a tak jsem blbl s mušákem. Ve větvích jsem nechal pár mušek a usmolil jen jeden línej záběr od nějaký malý potvory z hladiny, ale ta to nedobrala, takže já čistá nula, ale pěkně jsem vymazal a zresetoval hadr a dobře se nadlábl 😀

odpověď na: ÚN Vranov #252602
    Účastník

Fit: já budu přesně tady Loc: 48°54’48.659″N, 15°41’24.86″E , ale bude to chytačka s kámošema na pohodu. Beru jen vlastní krmítkovej speciál, rousnice, kukuřici a rohlíkáč 😉

odpověď na: ÚN Vranov #252597
    Účastník

Já jedu v pátek pod Podhradí, takže budem asi kousek od sebe 😉

odpověď na: vlasce #252593
    Účastník

Zrovna dnes jsem si pořídil novej vlasec. Používal jsem ho před pár lety a neměl jsem s ním problém, potom jsem začal experimentovat s různýma jinýma jako Shimano technium, Colmic, Sufix ( tritanium, xl strong),…
    A nakonec jsem se vrátil k Shimanu Catana 0,35 v olivové barvě. Za 600,- kč 1000m. Ultegry jsou plně nabitý a zítra na ně valím… Má nosnost něco kolem 12kg a proti techniu má tu výhodu, že není tak tvrdej a i barva je příjemnější… 😉

odpověď na: Používáte průběžné montáže? #252554
    Účastník

Fit: Ve většině případů používám únikovku in-line olovo o gramáži 70- 110g, ale při lovu na krátko se mnohdy vyplatí nasadit průběžku s menším olůvkem nebo i větším a zarážkou na kmeni, kdy udice potom funguje jako úniková. Však to znáš, mnohdy kapři berou opatrně a spíš než pípnutí hlásiče uvidíš pohyb na špičce. Přes to, že může být lov na průběžnou montáž efektivnější, preferuji nesoustředění, relax a jízdy… 😉

odpověď na: Nové logo a slogan LovKapra.com #252552
    Účastník

Ono se to jednoduše píše, ale chce to klid a nadhled. Včera jsem se taky prvně naštval a potom se tomu všemu zasmál. Na stránkách Karla Nikla vyšla zpráva od vody jednoho našeho bývalého testera, který byl odejit. Teď se mu docela daří a podařilo se mu chytit v tomto roce už druhou nádhernou trofejní rybu a redakce ( předpokládám, že Lumír Francek) si neodpustila zakončit zprávu větou, že co přešel na jejich boilís, tak se z něho stává opravdový kaprař 😀 V prvním momentu mě to naštvalo, ale po chvíli jsem si uvědomil, že normální nestrannej čtenář se tomu výplodu musí taky zasmát a udělat si obrázek o pochodech autora… 😀
    A stejně jako to funguje mezi firmama, kdy jeden pomlouvá druhýho a šíří se pěkně potají špína a vyhazují se úmyslně kachny, stejně tak se budou lidi na tvém webu porejpávat a provokovat. Jí už si toho zažil dost a až neuvěřitelné averze je v kaprařině dost a dost a nejhorší na tom je, že lidi kteří neznají pozadí a počátky slepě důvěřují svému idolu a lži šíří vesele dál a jsou i tací co si ještě přidájí, aby konkurenci svého guru ještě víc uškodili. Je to škoda, ale tak to funguje. Prostě takoví jsme a moc se s tím dělat nedá. Každý má někoho, kdo mu sedí a někoho kdo ne. Jde jen o to jestli se snížíme k tomu si kopnout. Mně se to držení stranou taky moc nevede a mnohdy si s chutí nakopnu metrosexuální nadřazeneckej přístup k té „opravdové kaprařině“… 😀

odpověď na: Carp rod casting Lednice 2009 #252551
    Účastník

Dedek: asi jsem to blbě napsal, uvedl jsem pouze parametry toho s čím se házelo na akci.

odpověď na: Carp rod casting Lednice 2009 #252547
    Účastník

Fit: já jsem na házení cobrou hrozný jelito, vždycky mi z toho vyjde spíš plošný krmení… 😀 Proto raději hážu spodem a krmení rukou 😀

odpověď na: Carp rod casting Lednice 2009 #252545
    Účastník

Fit: ta voda by měla smysl při hodu na cíl, ale hod do dálky je pořád o síle a technice, tam je to jedno. Možná by nebylo marný začlenit na druhý ročník i hod na cíl cobrou či vrhačkou. Jsem zvědavej kam se posune ročník další.

odpověď na: Carp rod casting Lednice 2009 #252543
    Účastník

Je to Casting a jde o rekordy. No speciálním prutem se z otočky jistě nad 200m hodit dá. Mě třeba víc než to házení do dálky zajímalo to házení na cíl. Nakonec se ukázalo, že hodit na 70m do kruhu o průměru 1m se netrefil nikdo a to tam byli kluci co evidentně házet umí. Ale asi je to jiné do vody než na trávě.trochu to mátlo a šlo spíš o využití posledního hodu, kdy se člověk zastřílel. Třeba Fishky měl první dva hody úplně děsný a poslední hodil tuším nejlíp ze všech nebo aspoň byl jeden ze tří nejpřesnějších. 😀
    Jak říkáš, pro rybařinu nám stačí přesnost na kratší vzdálenosti a do dálky stačí těch 100m, ale tady šlo spíš o zborcení představ rybářů. Na netu háže každej minimálně 150m a to i s montáží. Ve skutečnosti to na 150m dostane sespeciálním vybavením jen pár nejlepších. Bavíme se o hodu s montáží, olovem 90g a kmenem 0,28.

odpověď na: Nové logo a slogan LovKapra.com #252542
    Účastník

Fit: co se týče těch testů, určitě bych nešel cestou reklamy pro novinky, kterou ještě skoro nikdo nevyzkoušel, ale naopak bych osobně uvítal recenze na něco co člověk sám dlouhodobě vyzkoušel a to klidně za cenu toho, že už se to třeba ani nedělá. Nedávno jsem si s takovou myšlenkou pohrával a sesmolil prvni test proutků, na který jsem chytal v minulém roce Chub Outcast 9ft . Za tu dobu člověk nasbírá dost zkušeností, ví jak se s nima háže, jak se na prutě chová větší ryba, jaké má proutek prostě plusy a mínusy. Až se k tomu dokopu, sepíšu test biwi Nash Huricane a to i přes to, že už se nedělá a je to dneska už nemoderní biwi s laminátovou konstrukcí. Z mé strany absolutní spokojenost a navíc se mi ten biwi líbí tvarově… 😉 Naši kluci budou psát recenze na další spíše měkčí proutky, shimano speedmaster 2,25lb a Bismaster 1.75lb (možná jsem dokopal názvy).
    prostě cílem je dělat recenze na to co je vyzkoušené a ne reklamu novinkám, navíc se k tomu dají přibalit i nějaké kratší příběhy a o to je ten test zajímavější.

Co se týče vedení webu, zatím to máš jednoduché, protože se neobjevuje rivalita a nenávist, ale to přijde ….. 😀

odpověď na: Carp rod casting Lednice 2009 #252540
    Účastník

Fit: jj, byl a všimni si, že při jedný tý otočce brnknul olovem o ten keř směrem ke kameře. Ale říkal, že to při otočce nikdy neurval směrem mimo výseč… Bylo to docela nepříjemný, ale nemyslím si, že by to dalo nějak víc. Kluci co házeli přes hlavu to dávali do podobných vzdáleností.

odpověď na: Carp rod casting Lednice 2009 #252537
    Účastník

Na stránkách spolku je k shlédnutí video z akce:
    mrkněte na to 😉 http://www.kaprarskyspolek.cz/spolek/26-VIDEA

odpověď na: Nové logo a slogan LovKapra.com #252536
    Účastník

Fit: A ještě jednu poznámku si neodpustím. Jsou dvě cesty jak vést takový web. Možná se pletu a někdo mě opraví, ale podle mě je to:
    1. cesta přizpůsobení, trhu a „demokracie“ a vyhovění požadavkům “ zákazníků “ ať návštěvníků či inzerentů. Tím myslím stránky, kdy se majitelé snaží ctít požadavek většiny a požadavky těch co ho živí a platí. Jednoduše se většina lidí sjednotí na názoru, že chtějí něco tak, tak to majitel tak udělá bez ohledu na to co si o tom myslí. Nebo si příkladně někdo zaplatí megalogo se sloganem JSME NEJLEPŠÍ na přední stranu a protože dá dost chechtáků, má ho tam.

2. cesta osvícené diktatury a rovných podmínek pro všechny a to i za cenu ztráty některých zákazníků či návštěvníků. Ale to chce rovného admina se silnou osobností, který si uvědomuje následky a nedělá to pouze jako obživu. Mimochodem jsem přesvědčen, že i tahle druhá a pro mě vhodnější cesta může být bez větších problémů funkční. Zatím takový problém řešit nemusíš, chodí sem málo lidí, ale třeba bude chodit podstatně víc a potom se budeš muset rozhodnout, zda plnit přání i tupých mas nebo si držet správnou cestu…

Jinak kaprařina je jedna z největších špín a shromažďuje spoustu pohodářů a dobrých kluků, ale taky pitomců a pěkných hajzlíků. Takže ti přeji, aby jsi to ustál… 😉

odpověď na: Nové logo a slogan LovKapra.com #252535
    Účastník

Jsem tady chvilku, ale stránky se mi líbí a i atmosféra. Logo je pěkný a speciálně kombinace barev je příjemná. Ať se ti daří a spokojených návštěvníků je víc a víc.
    Nějaký nápady bych měl, ale času je dost.
    Ty testy vybavení by byly fajn a pod ně debatu a otázky. Ale testy od lidí, kteří mají dlouhodoubou osobní zkušenost, aby to nekleslo na nablejskanou metrosexuální reklamku poskoků co se chtějí zavděčit 😉

odpověď na: Kapr a kapří svět #252531
    Účastník

Fit: Jo, mě by to taky naštvalo. Konkurenční boj by měl být trochu čistší a majitelé firem by neměli být svázáni s médii. Bral jsem časák Kapr jako krok kupředu a jedno z mála dobrých médií o kaprařině, ale tohle je krok zpět. Jarda Těšínský se vůbec neměl stát šéfredaktorem. Jestli neměl na časák Kapří svět čas nebo to lidi nechtěli kupovat, měl se spíš zamyslet nad tím, proč to tak je. Jardu uznávám jako osobnost naší kaprařiny, kterou beze sporu je, ale tohle byla chyba. Tím spojením se ten časák ponížil a to dost. Pořád stojí za koupení, ale už to nebude ono.

odpověď na: pojidlo #252529
    Účastník

Tady je myšleno pojidlo do vnadících koulí a já mám zkušenost s klíčky při pojením těsta na boilís a myslím si, že by klíčky taky fungovaly. A cena? Směšná… 😀

odpověď na: Kapr a kapří svět #252528
    Účastník

Fit: no pěkná otázka, nevím. Spíš mě k tomu vyprovolovala ta evidentní obsahová změna a navíc informace od Michala Kučery, že klukům redakce vymazala loga z triček a kšiltovek na fotkách k článku co byl otištěn. To mi přijde divný. Jedna věc je sice reklama, ale druhá to, že otiskli něco jiného než tvůrce zasla. Minimálně měli být upozorněni na to, že neotisknou fotky v takovém stavu a že je chtějí upravit, potom by to bylo OK. Někdy minulej rok mi bylo nabídnuto, aby jsme napsali článek a přidali fotky, klidně v tričkách, že se loga na trikách jako reklama nebere. Ještě, že jsme to neudělali. Nechtěl bych, aby dělali v jakékoliv tredakci změny bez mého vědomí a proto se nedivím Mik baits, že jsou podle mě oprávněně naštvaní. 😎

odpověď na: S mušákem na kapry #252524
    Účastník

basnak: no já jsem k tomu přičuchnul na konci minulého roku a vzalo mě to hodně. Vždycky jsem jako kaprař nechápal co mají muškaři na zdolávačce takových prcků. Pochopil jsem to, když mi první mírovej duhák popojel do proudu. Ta čtverka sice nebyla ohlá po rukojeť. to jsem si s desítkou návazcem nedovolil, ale i tak to byl adrenalin. Když stojíš uprostřed řeky a kolem tebe proudí voda a ty hledáš místa kde stojí a je jedno jestli na krátkou nymfu nebo suchou, je to paráda. Nechci nikoho lanařit a vystavovat ho tak nebezpečí propadení téhle nemoci, ale je to nádhera. Aktívní způsob rybolovu a nemálo příjemných pocitů přináší i házení, když cítíš jak ti při dablcuku lajna vytahuje z prutu. No a to všechno bych chtěl spojit i s kapříkama a vyzkoušet něco jako šoulačku s mušákem. Ale tady bude důležitý ovládání lajny a to bude ještě na dlouho, abych se naučil zlehka a přesně položit mouchu 😉

odpověď na: S mušákem na kapry #252515
    Účastník

Přesně, tohle je adrenalin. Jedinej problém, kterej mám je vybavení. Pořídil jsem si čtverku mušák a ten na kapry asi nebude to nejlepší řešení. Je ideální na duhoně, lipany a potočmeny do proudků malých řek a potoků, ale na kapry bych musel pořídit něco surovějšího. neumím si představit, že by mi mouchu spakoval byť jen větší násaďák…

Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 1. až 20. (celkem z 50)