Nalezeno 57 výsledků hledání

17 kvě 2009, 14:56

Re: ÚN Vranov

Fit: Teď jsem se vrátil s holkama domu. V pátek jsme nechytali a jen se stavili za klukama co seděli na místě, kde jsme chtěli chytat. Neměli nic. V sobotu jsme dospávali večírek ( šel jsem si jako slušnej člověk lehnout za světla o půl šesté ráno) a na ryby jsme vyrazili až odpoledne. Po zkušenoste...
12 kvě 2009, 20:33

Re: ÚN Vranov

Fit: já budu přesně tady Loc: 48°54'48.659"N, 15°41'24.86"E , ale bude to chytačka s kámošema na pohodu. Beru jen vlastní krmítkovej speciál, rousnice, kukuřici a rohlíkáč ;)
11 kvě 2009, 18:00

Re: ÚN Vranov

Já jedu v pátek pod Podhradí, takže budem asi kousek od sebe ;)
07 kvě 2009, 21:07
Fórum: Montáže a návazce
Téma: vlasce
Zobrazení: 4887

Re: vlasce

Zrovna dnes jsem si pořídil novej vlasec. Používal jsem ho před pár lety a neměl jsem s ním problém, potom jsem začal experimentovat s různýma jinýma jako Shimano technium, Colmic, Sufix ( tritanium, xl strong),... A nakonec jsem se vrátil k Shimanu Catana 0,35 v olivové barvě. Za 600,- kč 1000m. Ul...
23 dub 2009, 09:16
Fórum: Montáže a návazce
Téma: Používáte průběžné montáže?
Odpovědi: 7
Zobrazení: 8510

Re: Používáte průběžné montáže?

Fit: Ve většině případů používám únikovku in-line olovo o gramáži 70- 110g, ale při lovu na krátko se mnohdy vyplatí nasadit průběžku s menším olůvkem nebo i větším a zarážkou na kmeni, kdy udice potom funguje jako úniková. Však to znáš, mnohdy kapři berou opatrně a spíš než pípnutí hlásiče uvidíš p...
22 dub 2009, 08:36

Re: Nové logo a slogan LovKapra.com

Ono se to jednoduše píše, ale chce to klid a nadhled. Včera jsem se taky prvně naštval a potom se tomu všemu zasmál. Na stránkách Karla Nikla vyšla zpráva od vody jednoho našeho bývalého testera, který byl odejit. Teď se mu docela daří a podařilo se mu chytit v tomto roce už druhou nádhernou trofejn...
21 dub 2009, 22:17

Re: Carp rod casting Lednice 2009

Dedek: asi jsem to blbě napsal, uvedl jsem pouze parametry toho s čím se házelo na akci.
21 dub 2009, 11:15

Re: Carp rod casting Lednice 2009

Fit: já jsem na házení cobrou hrozný jelito, vždycky mi z toho vyjde spíš plošný krmení... :D Proto raději hážu spodem a krmení rukou :D
21 dub 2009, 11:00

Re: Carp rod casting Lednice 2009

Fit: ta voda by měla smysl při hodu na cíl, ale hod do dálky je pořád o síle a technice, tam je to jedno. Možná by nebylo marný začlenit na druhý ročník i hod na cíl cobrou či vrhačkou. Jsem zvědavej kam se posune ročník další.
21 dub 2009, 10:13

Re: Carp rod casting Lednice 2009

Je to Casting a jde o rekordy. No speciálním prutem se z otočky jistě nad 200m hodit dá. Mě třeba víc než to házení do dálky zajímalo to házení na cíl. Nakonec se ukázalo, že hodit na 70m do kruhu o průměru 1m se netrefil nikdo a to tam byli kluci co evidentně házet umí. Ale asi je to jiné do vody n...
21 dub 2009, 10:06

Re: Nové logo a slogan LovKapra.com

Fit: co se týče těch testů, určitě bych nešel cestou reklamy pro novinky, kterou ještě skoro nikdo nevyzkoušel, ale naopak bych osobně uvítal recenze na něco co člověk sám dlouhodobě vyzkoušel a to klidně za cenu toho, že už se to třeba ani nedělá. Nedávno jsem si s takovou myšlenkou pohrával a sesm...
21 dub 2009, 09:46

Re: Carp rod casting Lednice 2009

Fit: jj, byl a všimni si, že při jedný tý otočce brnknul olovem o ten keř směrem ke kameře. Ale říkal, že to při otočce nikdy neurval směrem mimo výseč... Bylo to docela nepříjemný, ale nemyslím si, že by to dalo nějak víc. Kluci co házeli přes hlavu to dávali do podobných vzdáleností.
21 dub 2009, 08:04

Re: Carp rod casting Lednice 2009

Na stránkách spolku je k shlédnutí video z akce:
mrkněte na to ;) http://www.kaprarskyspolek.cz/spolek/26-VIDEA
20 dub 2009, 22:07

Re: Nové logo a slogan LovKapra.com

Fit: A ještě jednu poznámku si neodpustím. Jsou dvě cesty jak vést takový web. Možná se pletu a někdo mě opraví, ale podle mě je to: 1. cesta přizpůsobení, trhu a "demokracie" a vyhovění požadavkům " zákazníků " ať návštěvníků či inzerentů. Tím myslím stránky, kdy se majitelé snaží ctít požadavek vě...
20 dub 2009, 21:52

Re: Nové logo a slogan LovKapra.com

Jsem tady chvilku, ale stránky se mi líbí a i atmosféra. Logo je pěkný a speciálně kombinace barev je příjemná. Ať se ti daří a spokojených návštěvníků je víc a víc. Nějaký nápady bych měl, ale času je dost. Ty testy vybavení by byly fajn a pod ně debatu a otázky. Ale testy od lidí, kteří mají dlouh...
20 dub 2009, 15:32

Re: Kapr a kapří svět

Fit: Jo, mě by to taky naštvalo. Konkurenční boj by měl být trochu čistší a majitelé firem by neměli být svázáni s médii. Bral jsem časák Kapr jako krok kupředu a jedno z mála dobrých médií o kaprařině, ale tohle je krok zpět. Jarda Těšínský se vůbec neměl stát šéfredaktorem. Jestli neměl na časák K...
20 dub 2009, 15:18
Fórum: Ostatní nástrahy a návnady
Téma: pojidlo
Odpovědi: 5
Zobrazení: 3456

Re: pojidlo

Tady je myšleno pojidlo do vnadících koulí a já mám zkušenost s klíčky při pojením těsta na boilís a myslím si, že by klíčky taky fungovaly. A cena? Směšná... :D
20 dub 2009, 15:08

Re: Kapr a kapří svět

Fit: no pěkná otázka, nevím. Spíš mě k tomu vyprovolovala ta evidentní obsahová změna a navíc informace od Michala Kučery, že klukům redakce vymazala loga z triček a kšiltovek na fotkách k článku co byl otištěn. To mi přijde divný. Jedna věc je sice reklama, ale druhá to, že otiskli něco jiného než ...
20 dub 2009, 10:03

Kapr a kapří svět

Tak sleduji delší dobu vývoj časopisu Kapr a stejně tak i Kapří svět. A právě minulý týden jsem si koupil jako ochutnávku tyto dva časáky sloučené v jeden, abych nehodnotil něco co jsem ani neviděl. Tak jsem si ho projel, něco přečetl a teď postupně skládám do mozaiky to co jsem předpokládal z vlasn...
20 dub 2009, 08:12
Fórum: Technika lovu
Téma: S mušákem na kapry
Odpovědi: 10
Zobrazení: 3358

Re: S mušákem na kapry

basnak: no já jsem k tomu přičuchnul na konci minulého roku a vzalo mě to hodně. Vždycky jsem jako kaprař nechápal co mají muškaři na zdolávačce takových prcků. Pochopil jsem to, když mi první mírovej duhák popojel do proudu. Ta čtverka sice nebyla ohlá po rukojeť. to jsem si s desítkou návazcem ned...