Dynamite Baits

Úvod Diskuze Nástrahy a návnady Boilies a pelety Dynamite Baits

Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 příspěvků - 1. až 10. (celkem z 10)
  • Autor
    Zápisy
    jojcko
    Účastník

Chytate niekto na tieto boile…a ake su vase skusennosti…a co by ste odporucili z nich???

CT Sazan
      Účastník

čau,
        na dynamite baits sem sice nikdy nechytal ale špantý koule to asi nebudou , když se na to chytnul svěťák. V minulim čísle kaprománie sem četl článek o této firmě a jsou na ně docela dobrý reference asi v příští sezoně něco od nich vyzkoušim. Chytam na koule Jet Fish a od Nykla

Ako v tejto dobe na ne nechytávam ,su too gule ktoré su dačo drahšie,ale su zaručene dobré,mne chytali,ale na miestach,kde som chodil na krátkodobe vychádzky a nie na rovnakých miestach ,ale možem povedať su to kvalitne produkty!

som začiatočník, ešte som neskúšal tieto boilie. Sú naozaj dobré?
        Videl som ponuku na http://www.okfish.sk a neviem či si kúpiť. poradíte niekto??? 😛

Su to podla mna kvalítné boilies ,ale sú aj drahe!!! je to už na tebe,možno by som ich zobral na chytanie,inak newiem ,ale robiť s nimi aj krmne kampane ,je myslím velka diera do vašej penaženky!!!
        Ja osobne som si kupil dávno 1kg squid a octopus,tie gule mi fungovali ,ale bol to taký moj posledný dych ,fungovali ked nič nešlo!! ale ak si začiatočník radím to začat čo najskor si robiť boilies sám,zistiť si nejakí informácie masmedia apodobne apustiť sa do toho aj ked ta to bude na začiatku stať asi veľa nerov!!!! 😉 😉 😉 😉

CT Sazan
        Účastník

Souhlasi s Martinem, budou to dobré koule ale jsou drahé jako prase..

Jossko
          Účastník

Ahoj. Dynamite baits vyvýjal dosť dlho FRANK WARVICK takže sú to parádne gule..hlavne pop up squid octopus mne velmi dobre chytalo

Xylo
            Účastník

Od tejto firmy som pouzival popupky,14mm,prichut rak ci take nieco a daval som to k 18mm expresske na panacika a rybam sa to lubilo.Su aj fajn tvrde,co som ocenil kvoli trumanom.

joz