Mivardi Alcon 6000

Úvod Diskuze Vybavení a technika lovu Pruty a navijáky Mivardi Alcon 6000

  • Toto téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Tonde a poslední změna proběhla před 9 roky a 2 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (celkem z 6)
  • Autor
    Zápisy
  • #262452
    samalaj
    Účastník

      Dobrý den,
      Jsem začínající rybář a rád bych si pořídil nové navijáky a jelikož jsem opravdu začátečník tak mi přijde zbytečné kupovat drahé navijáky. A tak bych se chtěl zeptat, jestli má někdo zkušenosti s těmihle http://www.tropicliberec.cz/navijak-mivardi-alcon-6000-1-1-zdarma/ a nebo popřípadě poradit nějake jiné za rozumnou cenu…🙂 Předem děkuji za odpověď… 🙂

      #262453
      Fit
      Správce

        Ahoj,
        za mě bych Ti určitě silně nedoporučil kupovat něco podobného a navíc typu 1+1, budeš z toho nakonec zklamaný. Počítej, že trochu solidní naviják na kapry bude za cenu cca 800-900 Kč/kus. Vřele bych Ti doporučil, zajít do nějakého kamenného krámu a nechat si tam poradit. Taky záleží, k jakým prutům to budeš používat a na jakých vodách budeš převážně chytat.

        Tyhle různý akce na netu 1+1 bývají to nejhorší, už jsem to tu na fóru psal mockrát. Jsou to ty nejzákladnější navijáky. Podle mě raději trošku připlatit za lepší navijáky a klidně trochu ušetřit na prutech, kde to už není tak zásadní jako u navijáků. Klidně Ti nějaký konkrétní modely napíšu, ale upřesni, na jaké to bude pruty a na jakých vodách chceš nejčastěji lovit. Nejlepší je ale určitě zajít někam do obchodu a nechat si poradit. Hlavně si s nima můžeš i sám zatočit a ten rozdíl poznáš i jako začátečník a můžeš si vybrat, co Ti nejlépe sedne 😉 .

        #262455
        samalaj
        Účastník

          Ahoj a děkuji za odpověď,