Úvod Články Závody na Deštné

Závody na Deštné

Je středa 4.7. odpoledne a my začínáme balit na závody na Deštné. Balení nám zabírá asi tři hodiny, poslední kontrola věcí a návnad od Tandemu a zamykáme auto. Potom ještě probíráme nějakou taktiku, jak na místní kapry vyzrát. Blíží se noc a my jdeme spát. Ve čtyři ráno zvoní budík a jen co se nadějeme, tak sedíme v autě směr Deštná.

Kolem sedmé dorážíme na místo. Je tu už spousta rybářů a už jen čekáme na losování, které začne v osm. Nejdřív si losujeme pořadí, kolikátí si budeme losovat lovné místo. Konečně na mě přichází řada a vytahuji si číslo 41 ze 45-ti závodníků. Najednou nám spadla čelist, že už nebudeme mít takové štěstí při losování lovného místa. Lukrativní místa byly 1, 2 a 8, pak něco kolem 15 až 20 a 45. Když už se na nás dostala řada, tak jsme s tátou řešili, že se ještě nevytáhla 1 a 2 a ejhle, vytahuji 2, skáčeme tři metry vysoko.

Začínáme stěhovat věci na místo. Jediná nevýhoda tohoto místa je, že se musí věci tahat ručně a v 35 stupních jsme byli úplně vyřízení. Věci jsou na místě a my začínáme vybalovat. Postavit pruty a připravit boilies.

Je dvanáctá hodina a závody začínají, nahazujeme pruty. Na jedny pruty líčíme Tandem Baits Monster kraba a obalujeme pastou Impact hookbaits Monster Krab a ještě namáčíme v Impact Attract activator Monster Krab a vkládáme do práškového dipu Monster Krab, a to několikrát opakujeme.

To samé ve stejném pořadí připravujeme s černým Halibutem od Tandem Baits.

Začínáme připravovat krmení, beru dva velké kýble. Do jednoho jsme si připravili pelety Tandem Baits Černý Halibut a boilies Černý Halibut. Celé to zalévám aktivátorem černý Halibut a nechávám to postupně zaschnout.

Do druhého kýble připravuji mého oblíbeného Monstr kraba s peletami Tandem Baits Krill & Losos a zalévám to aktivátorem Monster krab a také nechávám zaschnout.

Na lovná místa střílím kobrou zhruba kolem osmi kilo boilies Tandem Baits plus různý mix pelet s jinou dobou rozpadu. A nastává klid a čekaní na záběr. Do večera se nic závažného neděje, tak řešíme, co se děje, měníme návazce, háčky, návnady a stále nic. Mezitím jsme byli informováni že č.45 už dosáhla 170kg, tak už jsme si říkali, že se to bude špatně dohánět. Do rána se doopravdy nic nedělo.

Nevím čím to bylo, jestli bylo moc vedro, protože na řece nemusím pomalu ani krmit a boilies od TB funguje prakticky hned po náhozu. První záběr přišel v pátek kolem sedmé ráno a to jsme mohli být tak na 30. místě. Co se dělo potom? To vůbec nikdo nečekal. Záběry přicházely cca 10 až 15 minut po sobě a, to i několikrát po nahození se hned roztočila cívka. A to se dělo až do samého závěru závodu.

S tátou jsme nestíhali pomalu ani krmit, natož pak sebe a spát, o tom jsme ani nemohli uvažovat, jeli jsme prostě nonstop. V sobotu ráno jsme mohli mít už kolem 280kg a stálo to za to, i když už jsme měli párátka v očích a záběry pořád nepolevovaly.

Ve dvě hodiny odpoledne závod skočil a my jsme byli zvědaví, kolik vůbec máme kilo. Nakonec to skončilo na 313,35. Pak bylo vyhlášení a my jsme skončili na čtvrtém místě. A přestože jsme pomalu 17 hodin nic nechytli, tak to byl velký úspěch, protože třetí místo bylo 353 kg a první 416 kg a všichni chytali už od samého začátku závodu, to byla naše nevýhoda. I tak děkuji Kamofish za super jednání a skvělé návnady od Tandembaits, které jsou prostě super.