Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 1. až 20. (celkem z 22)
  • Autor
    Zápisy
  • odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261333

30.10. Svazovka ČR
      Další výpravu, tentokrát na šest nocí jsem si na konec října naplánoval už pár týdnů nazpět. Bohužel počasí připomínalo spíše začátek září a u vody to bylo znát. K vodě přijelo nespočet rybářů, které nalákal samozřejmě i prodloužený víkend. Vybral jsem si místo dál od ostatních a rozkrmil jako tradičně ze začátku řepkou a boiliem řady kokpro a main course. Aktivita kaprů byla slabá a na celé lokalitě se toho za celou dobu moc nechytlo, což jsem se z doslechu dozvěděl. Mně se ovšem na kokpro nakonec dva kapry přes 10kg podařilo zdolat, jeden zabral hned při druhé noci u vody, měl 86cm 10,9kg a druhý zabral pátou noc a měl krásných 88cm 13,8kg. Za DH Baits a ct-exil Ondra Křížek.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261329

15.10. Svazovka ČR
        Právě jsem se vrátil z mé zcela jistě nejlepší výpravy v životě. K vodě jsme vyrazili s Honzou ve čtvrtek odpoledne, po příjezdu do vody padlo 15kg řepky, 2kg halibut pelet zalitých katem Main Coursu a po dvou kilech koulí řady Main Course a Kokpro. První noc se Honzovi podařil kapr odhadem lehce přes 70cm a pár menších. Každý další večer jsme přikrmovali už jen boiliem, vždy dvěma kily od obou řad a začalo se nám to pěkně rozjíždět. V pátek večer jsem po dlouhém souboji ze břehu a později i ze člunu dostal dlouhého šupíka s parametry 96cm 15,3kg a Honza k ránu přidal kapra, kterého zde chytil již před měsícem – lysce 75cm. V neděli Honza odjel a mě zbývali dvě noci do konce výpravy, hned tu první z nich jsem dostal na podložku krasavce 92cm 15,2kg a po něm mi udělal radost i dost atypický malý kapřík. Za poslední noc jsem tahal už jen malé kapry, s výjimkou 8,5kg těžkoho šupináče. Za DH Baits a ct-exil Ondra Křížek.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261246

29.9. Svazovka ČR
          Vyrazil jsem na dašlí výpravu, tentokrát na tři noci. Po příjezdu k vodě jsem místo pořádně rozkrmil, do vody na počáteční zákrm padlo 12kg řepky, 2kg halibut pelet zalitých katem kokpro a 3kg kuliček řady main course a kokpro. První záběr se dostavil po deseti hodinách od náhozu a hned od záseku bylo jasné, že je to jeden z největších kaprů, které jsem měl kdy na prutě. Dobrých 15-20 minut trval souboj, než jsem kapra navedl do sítě podběráku a při přesunu na podložku jsem se až zhrozil toho jak těžký je. 🙂 Váha po odečtení saku ukázala 16,9kg při 97 centimetech. Nový osobák byl na světě! Neskutečně šťastný jsem kapra rychle vyfotil samospouští a pustil zpět do jeho živlu. Druhý den mě přijel do konce výpravy doplnit parťák Šulcik, dokrmili jsme 2-3kg kuliček a čekali co následující hodiny přinesou. Kaprům evidentně zachutnalo a my jich vytáhli šest, z toho pět krásných lysců 70cm+. Moji dva největší měli 75cm 9,6kg a 85cm 10,6kg, Šulcikovi se podařilo unikátní kousek 87cm 13,2kg! Přes den jsme opět přikrmili 3kg boilies, ale kapři se nám do konce výpravy úspěšně vyhnuli. Nadmíru spokojení jsme odjeli domů, natěšení na další podzimní výpravy. Za ct-exil Ondra Křížek.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261245

22.9. Svazovka ČR
            Po 14ti denním rybářském půstu jsem společně s Honzou vyrazil na víkendovou výpravu. První den a noc byla bez záběru, ale když jsem v sobotu ráno odjel do práce, po chvíli Honza hlásil v smsce, že se mu podařilo chytit pár menších kapříků. Po mém příjezdu zpátky k vodě, dostal Honza záběr od větší ryby, kterou se mu bohužel zdolat nepodařilo. Záběrů začalo přibývat a my začali tahat ryby kolem 70cm, mezi kterými vynikal můj 82cm dlouhý a 10,7kg těžký šupináč. Ráno před odjezdem jsme oba s Honzou obdrželi záběr od velkého kapra, ale bohužel jsme naše souboje prohráli, tak snad příště 🙂 .. Na této výpravě nejlépe fungoval Main Course a dost ryb si připsalo také KOKpro. Za ct-exil Ondra Křížek.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261244

19.9. Svazovka ČR
              Zdravím, hlásím se s reportem ze dvou cca 48-mi hodinových výprav na svazovou vodu, která mi byla doposud celkem neznámou. Během těchto dvou krátkých výprav se mi však podařilo zdolat několik krásných kaprů i velkých. Vše bylo na Main Course a to nejčastěji v kombinaci dvou 18mm kuliček, ke kterým jsem často připichoval pva punčochu plnou minipeletek zalitých katem Main Coursu. První „zákrm“ byl řepkou, jelikož na dně je menší nános bahna a ta do něj krásně zapadá spolu s boiliem, kterým jsem zakrmil také a poté už pouze jím, kterého jsem měl nakonec i málo. Při každé z výprav mě doplnila má přítelkyně Šárka, která, jak už jsem jednou psal, mi dělá kolikrát dobrého společníka. Přejdeme ale k sumáři… Při první výpravičce se mi podařilo udělat 7 záběrů, všech sedm jsem proměnil a byla z toho pěkná řádka kaprů. Hned první záběr byl nádherný šupináč, který je mým zatím největším s 92cm délky a 15,3kg váhy. Dále se mi podařil double 74cm a 83cm/9,40kg. To byl můj první double, ale to nebylo vše. Zdolal jsem další dva mohykány přes deset. Oba šupináči, první měl 90cm a 12,6kg, druhý 86cm s 12,3kg váhy. Zatím tuto výpravu řadím mezi své nejúspěšnější. Další výpravička, opět jen cca 48 hodin, ale i tak jsem fajn zalovil. Opět byl v hlavní roli Main Course, který mi udělal 5 záběrů, ze kterých jsem 4 proměnil. Opět jen větší ryby, korunované opět šupíkem přes deset. Nyní to byl krasavec s 85cm a 11,5kg váhy. Už se těším na další výpravu s Coursem, který už mám poctivě naválený z basemixu a katu. S pozdravem za exiláky Slámiš! Vice u nás na webu nebo FB stránce!

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261243

29.8. Svazovka ČR
                Ihned po návratu z týdenní výpravy na Novomlýnské nádrže, kterou jsme absolvovali s Daliborem a opravdu na ní nezapomenu, jsem se vydal proklepnout naší oblíbenou svazovku. Chtěl jsem kapry aktivněji vyhledávat a to se mi i vyplatilo. Třetí vycházka, třetí místo. Poté jen kvalitní nástraha v podobě dvou 18mm hotovek Main Coursu, které se postavili do cesty krásnému, bojovnému šupíkovi a ten nemohl odolat. Ihned co jsem vzal prut, jsem myslel, že jsem zapřáhl sumce. Kapr bouchal s prutem, jako by se za to i sumec nemusel stydět. Stulíkové pole, které lemovalo břeh, bylo přesně na délku podběráku a tak mi neumožnilo kapra podebrat ze břehu. Musel jsem si dát i částečnou koupel. Tímto ještě jednou děkuji Daliborovi za mnoho předaných zkušeností, libové večeře a záchvaty smíchu, které jsme kolikrát měli, také za ten Main Course, který nám dal na cestu a já na něj tuto krásnou rybu chytl. Měl 90cm a rovných 13kg.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261242

14.8. Svazovka ČR
                  Konečně jako každý rok jsem vyjel na výpravu k Jihočeské přehradě. Když jsem vyjížděl z Prahy, tak mi po cca 10 km začalo doutnat z motoru, což byla opravdu nepříjemná situace. Tuto komplikaci jsem naštěstí do večera vyřešil náhradním odvozem, takže jsem mohl opět pelášit k přehradě. Po příjezdu na místo a rozbalení prutu zjišťuji, že je něco špatně!! Ulomená špička u prutu mě dost vytočila!!! Vážně parádní den na rozbíjení věcí, jediné štěstí, že jsem si vzal tři pruty. Po navázání prutů jsme jeli na člunu vybrat lovná místa. Za nedlouho nám bylo jasné, že budeme chytat v blízkosti břehu, kde bylo něco okolo 10 metrů hloubky. První den jsme byli bez kontaktu. Druhý den ráno přišla pomalá jízda a ejhle byl z toho hned kapřík 10kg. První ryba a hned na této vodě moje největší! Asi po dalších dvou dnech, co jsme krmili a vymýšleli lovné strategie, se před námi objevila pramice s tříčlennou posádkou a dvěma psíky. Po příjezdu na naše lovné místo a řvaní skoro po celé vodě k nám přišel pán masař s oznámením, že na toto místo jezdí 10 let. Po vylodění nám bylo dokonce oznámeno „nenechte se rušit pánové, my tu s vámi budeme tři dny, ale nenechte se rušit, dělejte jako bychom zde nebyli.“ Takový přístup nás pořádně štval, ale řekli jsme si, že tohle nemá smysl a do hodinky už jsme byli v dešti připraveni k přejezdu na jiné místo. V duchu jsme si říkali, že to snad karma vidí a poštěstí se nám aspoň trochu. A taky že ano. Hned první noc na novém místě najeli menší kapři okolo 60 cm. Druhou noc už to bylo zajímavější, parťák Honza Kolesnáč vytáhnul kapříka 10+ paráda! Druhá ryba nad 10 kg. Za půl hodinky mam jízdu, po záseku se mi ohnul prut a bylo jasné, že jde o lepší rybu. Kapřík byl však mazanější a vyříznul se. Třetí den, co jsme byli na novém lovném místě, jsme si říkali, že by mohl zabrat polední kapřík, který by mohl udělat pomalou plynulou jízdou. Slunko svítí a náhle opravdu přichází pomalá a táhla jízda J, v tom jsem vykřikl „je to tady, záběr jak má být!“ Po poměrně krátkém souboji podebírám kapra 12 kg. Mám z něj obrovskou radost, protože jsem si opět na této přehradě zvedl osobák! V dalších dnech se ochladilo o 10° a kapři bohužel přestali spolupracovat. Přesto tato výprava byla pro mě zatím nejlepší a už se těším, až zdejším pupíkum na podzim znovu dáme co proto! Za ct-exil Jiří Moc.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261241

16.7. Svazovka ČR
                    Při dalších výpravách k vodě jsme se jen těžko přechytávali přes kapří dorostence k větším jedincům. Nakonec se nám povedli dva kapři na fotku – Honzovi šupoš 77cm 9,85kg a Ondrovi lysec 79cm 8kg. Dále Honzik zdolal dvě parmy – 66 a 71cm, ta větší mu dokonce zabrala dvakrát během 12ti hodin, asi ji boilies GLM n Krill zachutnalo 🙂 exilteam

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261236

10.7. Svazovka ČR
                      Mé poslední dvě výpravy se nesly v duchu soubojů někdy až po prsa ve vodě, rozmotávání kaprů ze stulíků, zlomeného podběráku a u jednoho případu i podebrání kapra do náruče 🙂 Byla to paráda a konečně se mi povedla letos první slušnější ryba – 84cm 11,4kg. Za ct-exil Ondra Křížek.

12.7. Svazovka ČR
                      Po delší době jsem zase vyrazil na svou oblíbenou svazovou vodu společně s Ondrou Křížkem. První vlaštovka přišla okolo 10 hodiny, kapřík okolo 60cm. To jsem ještě ale nevěděl co mě čeká. Po nějaké době přišla rychlá jízda podél stulíkového pole a kapr v něm hned po záseku skončil. Když jsem si sešel k místu, kde se mi kapr zamotal, zjistil jsem že kapr už křižuje volnou vodu a já si mohl v klidu vychutnávat nádherný souboj s kaprem, kterého jsem v tu chvíli vůbec neviděl a nakonec se mi podařilo opět přes stulíkové pole na druhý pokus dostat kapra do podběráku. Na břehu jsem zjistil že šupináč, který zabral na Kok pro od DH baits má nádherných 87cm 12,50kg. Tato ryba mi udělala nesmírnou radost. Dvě hodiny po něm, měl razantní záběr i Ondra a po slušném boji jsem mu podebral krásného lysce 84cm 10,6kg. Ráno Ondra ještě přidal dva malé kapříky a jeli jsme domů. Oba jsme byli z této výpravy velice nadšení. Za ct-exil Ondra Šulc.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261235

7.7. Svazovka ČR
                        Tento rok poprvé s přítelkyní a hnedka asi přinesla i trochu štěstíčka v podobě mlíčáka 85cm 10,3kg na Krakatit od DH Baits. Leč mě proklínala za komáry, tak vše zvládla bravurně, byla i dobrým pomocníkem a fotografem. Při pouštění jsem si sice utopil telefon, ale ráno jsem ho zase našel, tak to nejcennější na tom celém, sim karta s kontakty byla zachráněna. Podařená vycházka, snad už budou přibývat jen takové. Za ct-exil Slámiš 🙂

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261234

24.6. Svazovka ČR
                          Hned po velké vodě vyrazilo několik našich členů k vodě, nejvíce se dařilo (tak jak to letos bývá pravidlem 🙂 ) Šulcikovi, který dostal pěkného šupíka 82cm 11,8kg. Další úlovek, který stojí za zveřejnění je 77cm dlouhý šupoš Honzy.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261233

12.6. Svazovka ČR
                            I přes nepřízeň počasí a stavu vody na našich řekách se mi včetně menších kaprů povedla i tahle neuvěřitelná ryba. Sumec měřící 142cm a vážící 21kg. Zabral na koule KOK pro od DH baits. Za ct-exil Ondra Šulc.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261232

1.6. Svazovka ČR
                              Po několika výpravách k vodě, kde jsem chytal jen menší kapry, se na mě konečně přijel podívat tento čerstvě vytřený dlouhán 96cm 13,5kg na Main Course od DH Baits. Za ct-exil Jiří Moc.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #261231

26.5. Svazovka ČR
                                Ochlazení kaprům evidentě nesvědčilo, ale i přesto jsem aspoň vytáhl po šesti letech chytání na této vodě prvního řádkáče 70+ a Tomáš hezkého lysce 8,4kg. Za ct-exil Ondra Křížek.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #260679
                                Účastník

Po týden staré nehodě na motorce, pří níž jsem si zlomil zápěstí, jsem stejně vyrazil na několik hodin k vodě. První záběr na Koka jsem proměnil v krásného lysce, který byl už čerstvě vytřený – 81cm 10,3kg. Chvíli po něm jsem dostal ještě 70ku a to bylo vše.. Snad bude sádra působit jako talisman i v dalších dnech u vody Za ct-exil Tomáš Sekera.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #260676
                                  Účastník

Mnoho prutohodin v roce 2013 a s nimi i dost veliká smůla, kdy jsem trefoval dobu, když se spíše nechytalo vůbec nic, anebo mi hold nebylo přáno. Nyní jsem na cca 48hodinové výpravě vše prolomil a mohl si prožít vskutku dramatický souboj. Bylo to den předtím, než chytil Tomáš krásného mlíčáka. K naší oblíbené svazové vodě jsem dorazil v pátek v podvečer. To jsem chytl dva tlouště a jeden z nich se stal mým největším doposud s 54cm délky. Musíme si vážit každé ulovené ryby. V sobotu ráno mě vzbudil záběr od 75cm dlouhé maminy, která měla krásných 9,25kg. V poledne se na mne dorazil podívat jeden dorostenec a asi hodinku po něm i jeden z mých parťáků Šulcik. Ten utekl z míst, kde chytal. Byl uzavřen z obou stran dalšími kapřaři. Jestli tam přijeli jen tak nebo na popud jeho úspěchu se můžeme jen domnívat. Vzal sebou tudíž i své dva klacky a nahodil je kus odemě. Večer jsem dostal mega jízdu, popadl prut, chviličku cítil rybu a najednou problém. Vlasec se zachytil nejspíše pod kameny a tak jsem byl bez člunu dost nahraný. Naštěstí jsem tam měl Šulcmena na kterého se můžu na 100% spolehnout i když je nejmladší člen naší party. Vzali jsme můj druhý prut a pokusili se vlasec zachytit za vázkou. Hned při prvním pokusu jsme při stahování uřízli olovo, kterým jsme chtěli vlasec chytit a tak musel Ondra navázat další. Tím už se mu povedlo vlasec zachytit. Já už předtím rybě pomalu postupně povoloval, aby nepřeřezala vlasec o onu vázku. Vlasec jsme tedy chytli a začali pomalu tahat směrem ke břehu. To je jak hodinářská práce. Na prutu na kterém je ryba povolujete vlasec, který taháte dalším prutem a nakonec Vám za něj tahá i ryba, která tam pořád je! Když už byl vlasec relativně blízko, neváhal jsem, sundal boty a mazal do vody abych ho chytil. To se povedlo, Ondra mi kus vlasce povolil, abych mohl rybě případně povolit, a vše jsem překousl. Ondra už měl mezitím odkousnuté olovo a už si bral můj konec, aby vše spojil dohromady. To taky udělal a už mi podával prut. Poté ještě začalo několika minutové tornádo, kdy mi ryba ukazovala svou pravou sílu. To už stál Ondra s podběrákem, jen v trenkách a triku vedle mě ve vodě. No jak už vidíte, po podebrání jsme se mohli kochat pohledem na krásnou ještě nevytřenou maminu. Byl to můj 8 kapr z naší oblíbené svazové vody, kde to tento rok zatím není zrovna jednoduché. Dále už se nic nedělo a já v neděli odjížděl na oběd domů. Večer jsem ještě vyrazil s Tomem na místo činu a zalovil i on. Doufám, že jsem si tímto přestal kakat na ruce a dostanu se kaprům na chlup nebo spíš šupinu i nadále. 🙂 Za Exiláky Honza“Slamiš“Slaminka”

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #260622
                                    Účastník

Letošní sezona pro mě začala opravdu velkolepě. Na krátkých výpravách s týmovými kolegy se mi podařilo opět zabodovat. Nejprve přišel krásný lysec 83cm 14,70kg a po něm nádherný šupoš 78cm a rovných 11kg.Všechny ryby byly uloveny na KOK.pro od firmy DH baits. Za ct-exil Ondra Šulc

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #260618
                                      Účastník

Máme za sebou jednu z nejvydařenějších výprav vůbec, při které se mi povedli dva šupíci 9,2kg a 9,8kg, Tomášovi také šupináči 8kg a 8,7kg a celou výpravu korunoval Šulcik těsně před odjezdem nově zvednutým osobáčkem o rozměrech 96cm 17,8kg! Paráda! Za ct-exil Ondra Křížek.

odpověď na: Výpravy a úlovky v roce 2013 #259994
                                        Účastník

Fit: Jojo, pravidla jsem četl a o výhry nám až tak nejde. Dost z nás je benjamínky v kaprařině a většina v časopisu ještě nebyla a nebo bude tento rok poprvé, takže nás těší i to že se někde ukážeme… 🙂 Tešíme se na další spolupráci. 😉

odpověď na: Jaký vlasec na kapry? #259992
                                          Účastník

Já si na tuto sezonu pořídil Carp – Spirit CELT-2X 0.31 v cammo provedení… Parťák tento vlasec má, nebo jeho mladšího sourozence a je s ním velice spokojen. I jinde jsem na něj četl chválu tak uvidím… Zítra přidám foto na navi+neco vic info…

Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 1. až 20. (celkem z 22)